W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego?

XML

Treść

Usługa tłumacza języka migowego
Informacja o zasadach komunikowana się z osobami z dysfunkcją słuchu. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. Nr 209, poz. 1243). Aquanet S.A. zapewnia osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się następujące wsparcie:

  1. Bezpłatną usługę tłumacza języka migowego w systemach:
    1. polskiego języka migowego (PJM),
    2. systemu językowo-migowego (SJM)
  2. Tłumaczenie jest realizowane przez aplikację „Tłumacz on –line języka migowego”. Usługa jest dostępna w dni powszednie, tj. poniedziałek – piątek, w godz. 8:00-18:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

    Z aplikacji można skorzystać w następujący sposób:
    1. Z siedziby Aquanet S.A. – Punkt Obsługi Klienta, ul. Dolna Wilda 126, Poznań
    2. Z poziomu strony internetowej – Osoby zainteresowane łączą się poprzez kliknięcie linku Tłumacz on –line języka migowego. Zadaniem tej usługi jest umożliwienie zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej i wskazanie tłumaczowi treści, która ma być przetłumaczona. Tłumacz kontaktuje się z siedzibą Aquanet S.A i pośredniczy w rozmowie.
  3. Informacje o usłudze można uzyskać za pomocą:

    poczty mailowej: klient@aquanet.pl
    telefonicznie: 61 835 91 00
    Dostęp do aplikacji „Tłumacz on –line języka migowego